Een nieuwe website is leuk, maar kan ook verrassingen bezorgen. Bij aanvang van de inschrijvingen was het zo druk met mailen, dat op een bepaald moment onze mailcredits op waren en het systeem dus ook niets meer deed. Noch nieuwe accounts, noch nieuwe wachtwoorden, enz. Foutmeldingen tot gevolg, maar we hebben dit ondertussen opgelost, waardoor het niet meer zou mogen voorvallen. Kinderfoutjes dus ...

Het systeem dat nu de e-mails verstuurt vanuit de website omtrent registratiebevestiging, inschrijvingsbevestiging,... verzamelt alle uitgaande e-mails en verstuurt deze steeds na 10 à 20 minuten. Het kan dus voorvallen dat wanneer u uw kind inschrijft of wanneer u een nieuw wachtwoord aanvraagt, u hier niet onmiddelijk een e-mail over zal ontvangen. U wacht dan best even (maximum 10 minuten) af tot ons systeem de tijd heeft gekregen om deze e-mails te versturen.

Hetzelfde geldt voor de facturen. Het systeem maakt steeds rond 16u/17u alle nieuwe facturen aan om deze dan gezamenlijk te versturen. Wanneer u uw kind inschrijft, zal u dus niet onmiddelijk de factuur ontvangen. U wacht dan even af tot diezelfde avond om nogmaals uw mailbox na te kijken. Gelieve dus niet 10 keer te klikken omdat u denkt dat het niet gelukt is, want dat vertraagt uiteindelijk alles nog meer. Even wachten, en alles komt in orde.